Transport si retururi

12.LIVRAREA PRODUSELOR


Toate coletele sunt verificate si sigilate de catre echipa noastra. Daca coletele prezinta banda de sigilare rupta va rugam sa refuzati comanda! Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii si descrierea motivului refuzului.

Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

 - De regula, expedierea produselor cu specificatia - in stoc - se face in 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Acest termen poate fi extins in functie de disponibilitatea produselor in stoc, disponibilitatea firmei de curierat, sarbatori legale, concedii, calamitati naturale (zapada, ploi, alunecari de teren, incendii etc), zile de Black Friday etc. In cazul in care termenul de livrare se va prelungi peste cel normal (4 zile lucratoare)  veti fi anuntati telefonic cautand o cale de comun acord pt livrarea produselor.

Produsele cu specificatia - la comanda - au termen de livrare intre 10-20 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea din stocul furnizorului.

Produsele care figureaza ca - stoc terminat - nu se pot comanda. Acestea nu se afla momentan pe stoc si nici nu se cunoaste disponibilitatea lor.

Publicarea produselor pe site nu obliga la existenta lor fizica in stocul nostru. Pot exista diferente de stoc/stoc lipsa, caz in care veti fi anuntat prin intermediul adresei de mail pusa la dispozitie la plasarea comenzii, telefonic sau prin sms.

- Comenzile primite si achitate online cu cardul sau prin transfer bancar au prioritate la expediere! Toate platile cu cardul sunt securizate 3D- secure si se fac prin procesatorul de plati Netopia Mobilpay, fara costuri suplimentare din partea dvs.


12.1 Livrarea prin firmele de curierat :


Taxa de transport va fi facturata si va fi evidentiata pe factura fiscala.

In perioada 11.11-24.12.2021 transportul este oferit Gratuit, indiferent de greutate sau distanta (in aria de acoperire Sameday Courier)

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat „door-to-door”, prin sistemul propriu de distributie sau prin serviciul Pallex, doar pe teritoriul Romaniei. Firma de curierat livreaza coletele continand produsele comandate de catre Partener/Cumparator intre orele 09:00 si 17:00, de aceea este necesar o adresa de livrare si un numar de telefon pentru a putea fi gasit Cumparatorul in acest interval de timp. Comanda Partenerului in cazul in care produsul comandat este pe stoc, va fi procesata si expediata in cel mai scurt timp posibil.

Firma de curierat isi rezerva dreptul de a majora costul livrarii pentru acele localitati ce cad in afara ariei sale de livrare!

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

In situatia, in care o comanda este returnata ca urmare a faptului, ca nu a fost ridicata de la curier, indiferent de motiv, ne rezervam dreptul de a nu onora o noua comanda decat cu plata anticipata integrala a comenzii respective. Ne rezervam de asemenea dreptul de a solicita plata costurilor de livrare, magazinaj, deteriorare etc. si vom incerca o solutie de rezolvare pe cale amiabila. Eventualele litigii vor fi solutionate de Tribunalul de pe langa Judecatoria Rm. Valcea.

 

12.2 Ridicare personala de la sediu:


Suspendata momentan pe perioada pandemiei de Covid-19.