Transport si retururi

12.LIVRAREA PRODUSELOR

Toate coletele sunt verificate si sigilate de catre echipa noastra. Daca coletele prezinta banda de sigilare rupta va rugam sa refuzati comanda! Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii si descrierea motivului refuzului.

Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

 - De regula, expedierea produselor cu specificatia - in stoc - se face in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii/platii. Acest termen poate fi extins in functie de disponibilitatea produselor in stoc, disponibilitatea firmei de curierat, sarbatori legale, concedii, calamitati naturale (zapada, ploi, alunecari de teren, incendii etc), zile de Black Friday etc. In cazul in care termenul de livrare se va prelungi peste cel normal (4 zile lucratoare)  veti fi anuntati telefonic cautand o cale de comun acord pt livrarea produselor.

Produsele cu specificatia - la comanda - au termen de livrare intre 10-20 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea din stocul furnizorului.

Produsele care figureaza ca - stoc terminat - nu se pot comanda. Acestea nu se afla momentan pe stoc si nici nu se cunoaste disponibilitatea lor.

Publicarea produselor pe site nu obliga la existenta lor fizica in stocul nostru. Pot exista diferente de stoc/stoc lipsa, caz in care veti fi anuntat prin intermediul adresei de mail pusa la dispozitie la plasarea comenzii, telefonic sau prin sms.

12.1 Livrarea prin firmele de curierat :

Taxa unica de transport indiferent de destinatie sau greutate, pana la atingerea pragului valoric de gratuitate, este de 30 ron.

Comenzile peste 3000 ron beneficiaza de transport gratuit! Livrarea produselor se face prin intermediul firmelor de curierat. In cazul comenzilor care includ colete voluminoase sau fragile, livrarea se poate face prin sistemul propriu de distributie. In acest caz se vor comunica eventualele costuri!

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat „door-to-door”, prin sistemul propriu de distributie (Rm. Valcea) sau prin serviciul Pallex, doar pe teritoriul Romaniei. Firma de curierat livreaza coletele continand produsele comandate de catre Partener/Cumparator intre orele 09:00 si 17:00, de aceea este necesar o adresa de livrare si un numar de telefon pentru a putea fi gasit Cumparatorul in acest interval de timp. Comanda Partenerului in cazul in care produsul comandat este pe stoc, va fi procesata si expediata in cel mai scurt timp posibil.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

12.2 Distributie:

In cazul comenzilor care includ colete voluminoase sau fragile, livrarea se poate face prin sistemul propriu de distributie. In acest caz se vor comunica eventualele costuri!

12.3  Politica de Retur:

 Firma noastra pune la dispozitia partenerilor persoane juridice un termen de 14 zile calendaristice in care se pot returna produsele comandate. Pentru a putea fi returnate produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (nedesigilate, nefolosite, fara urme de folosire), in ambalajul original, nedeteriorat!!

Returnarea produselor este posibila doar in urma confirmarii formularului de retur si implicit a returului. In cazul returului, produsele trebuiesc returnate in aceeasi stare in care au fost primite, sigilate, fara urme de folosinta si cu ambalajul original nedesfacut. 

!!NOTA!! Produsele destinate uzului alimentar care au ambalajul original desigilat/rupt/desfacut nu se pot returna! (ex: caserole polistiren si alimentare de orice fel, farfurii, tacamuri, pahare de unica folosinta, forme copt alimentare, folii aluminiu si strech, boluri supa si salata) 

Inainte de a expedia produsele, va rugam sa va anuntati intentia de retur printr-un mail pe adresa comenzi@prohoreca.ro sau prin Formularul de retur.

Info de retur:

SC TIV PRINT CREATIVE SRL

Str Gib Mihaescu 8 (Simian)

Rm Valcea, jud Valcea

Tel: 0771520315


!!!ATENTIE!!! Coletele cu ramburs nu pot fi primite!! Taxele de transport sunt suportate de catre client, in consecinta acestea nu pot fi returnate!